Andra december!

Hej kompisar!
Idag har matte bara sovit hela dagen, efter att ha suttit med pluggande i alldeles för många dygn utan tillräckligt med sömn. Så då passade jag också på att sova lite. Och eftersom det är så förbannat kallt i lägenheten så lade jag mig under täcket, tätt intill Alexandra. 

Sen när hon äntligen gick upp, så blev jag hungrig och sprang runt och pep till jag fick mat.
Här kommer en bild på hur min dag varit. 
------------
In english:
Hey friends!
Today my owner hasn't done anything but sleep, because she studied way too much in a long period of time, with the smallest amount of sleep possible. So I decided to sleep too. And since it's so freaking cold in this apartment I laid next to Alexandra, under the cover.

And when she finally did get up, I got hungry and ran around and squeaked until I got fed. 
Here's a picture of what I've been doing today.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback