Femtonde december!

Hej kompisar! 
Idag har det inte alls hänt mycket, men en rolig sak som hände var att jag välte ner en massa saker från Alexandras kök! Till exempel ett paket lasagneplattor, och sen nosade jag i  paketet och fick inte loss huvudet. Så jag sprang runt med ett paket lasagne på huvudet och pep, så Alexandra fick dra loss mig. Men eftersom jag led så mycket hade Alexandra inte tid att ta foto på detta, något antagligen både jag och hon kommer att ångra i framtiden.
-------------------
In English:
Hey friends!
Today almost nothing has happened, but one funny thing that happened was when I tipped a lot of things from her kitchen. For example a package of lasagne, and then I smelled the package and I couldn't get my head out of there. So I ran around with a lasagne package on my head and squeaked, so Alexandra had to get me out of it. And since I suffered so much Alexandra didn't have the time to take a photograph, something I guess both she and I will regret in the future.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback