Fjärde december!

Hej kompisar!
Idag hade jag gjort en liten video till er, men när Alexandra skulle överföra den till datorn så funkade den inte alls, utan bara hackade. Jag kan berätta att videon innehöll en minut av mig när jag trampade på Alexandras ben och mage för att hitta ett bekvämt ställe att ligga på. Så istället för en video så knåpade vi ihop en liten bild istället. Jag gillar att sitta under datorbordet, medan Alexandra skriver, och jag gillar att lukta på hennes fötter också. 
-------------------
In English:
Hey friends!
I made a little video to you guys today, but when Alexandra transfered it to the computer it didn't work at all, it just stopped. I can, on the other hand, tell you that the video was about me, tramping on Alexandras legs and stomach and trying to find a comfy place to lay down. So instead of a video, we made a little picture instead. I like to sit under the computer table, when Alexandra is writing, and I also like smelling her feet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback