Första december!

Hej kompisar och välkommen till min julkalender!
I 24 dagar får ni följa mig, Knäckis, i mitt vardagsliv tillsammans med min störiga sambo Alexandra. Som ni säkert förstår så är det jag som står för maten, städning och diskandet här hemma. Välkomna att kika in en gång om dagen för att se vad jag har för mig!
------------------------------
In English:
Hey friends and welcome to my christmas calender-blog!
For 24 days you'll be able to follow me, Knäckis, in my everyday life, together with my annoying roomate Alexandra. As you probably understand I'm the one cooking, cleaning and doing the dishes around here. Welcome to peak in once a day to see what I'm doing!


Kommentarer
Postat av: Tony

Bokmärkt dig nu. Ser fram emot dina äventyr.

2011-12-01 @ 18:01:45
URL: http://tonybjork.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback