Nionde december!

Hej kompisar!
Vilket väder det har varit i natt, och idag också! Jag glömde berätta en viktig sak igår, nämligen att jag har fått en liten liten lillebror. Han heter Bengt och han är en virkad uggla. Alexandra fick honom av Tony, som kom ner hit igår. Och sen tog jag över den. Vi misstänker att den legat nära kattnip alternativt att det är inbakat i den, för den luktar så gott och jag vill bara gosa med den hela tiden!

Idag har jag varit ensam hemma, medan Alex och Tony varit och handlat julklappar. Det har viskats om att de ätit sushi, men som VANLIGT så ser jag inte skymten av någon fisk till mig. Typiskt människor!
------------------------
In English:
Hey friends!
What a wheather we've had tonight, and today as well! I forgot to tell you something important yesterday, I got a tiny tiny little brother! His name is Bengt and he's a crocheted owl. Alexandra got him from Tony, that came to us yesterday. And then I took him. We suspect that it's been near or has catnip inside it, because it smells so good and I just want to cuddle it all the time!

Today I've been alone at home, because Alex and Tony were out shopping christmas gifts. It's been whispering about eating sushi, but as USUAL there's no fish in sight for me. Typical humans!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar din Julkalender :) <3

2011-12-11 @ 19:14:02
URL: http://shineless91.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback