Sextonde och sjuttonde december!

Hej kompisar! 
Åh jisses vad jag och Alexandra är trötta och sega idag. Ni anar inte. Imorgon kväll är tanken att vi ska åka hem till fina familjen och stanna där till efter nyår. Vi är båda extremt trötta på Malmö just nu, speciellt Rosengård, och behöver komma ifrån. Jag längtar efter att få gå ut, springa runt i det blöta gräset och bita min storebror Tim i örat, jag saknar att ha stora ytor att röra mig på och jag saknar all den extra uppmärksamhet jag får hos dom. Jag saknar att ligga i den stora tyghyllan på mamma Evas tyger. Det finns inte mycket som är bättre än det! Och eftersom Alexandras telefon är inne på lagning och Alexandra inte lyckas fixa ljusinställningarna på den vanliga kameran så kommer här ett potpurri av söta kattbilder från internet, som jag gillar!
----------------------
In English:
Hey friends!
Åh golly, how tired and lazy I and Alexandra are today. You have no idea. Tomorrow night we're going home to the lovely family and stay there 'til after new years. We're both extremely tired of Malmö right now, especially Rosengård, and we need to get away from here. I'm longing to get outside, run around in the wet grass and to bite my big brother Tim in the ear, I miss having big areas to move on and I miss all the extra attention I get there. I miss laying in the big fabric shelf på mother Eva's fabrics. There's not much that's better than that. And since Alexandras phone is repairing and Alexandra isn't able to find the correct light adjustment on the regular camera, I will instead give you a great potpourri of cute cat pictures found on the internet, that I like!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback