Sjunde december!

Hej kompisar!
Förlåt för att jag inte skrivit på några dagar, utan bara lagt upp bilder, men jag har varit ganska trött och mest bara sovit en massa. Mina favoritställen just nu: Garderoben, på elementet och Alexandras huvudkudde. Det har börjat bli riktigt kallt! Längtar efter lite snö, så jag kan sitta i fönstret hela dagarna och försöka fånga snöflingorna. Är allt bra med er?
----------------------------
In English:
Hey friends!
I'm sorry that I haven't written in a few days, but only put up pictures, but I've been pretty tired and been sleeping most of the time. My favorite places right now: The closet, on top of the radiator and on Alexandras pillow. It's starting to get really cold outside! Longing for some snow, so I can sit in the window all day long and try to catch the snow flakes. Is everything OK with you guys? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback