Tionde och elfte december!

Hej kompisar!
Förlåt för att jag försvann, men ni ska bara veta vad jag gjort! Igår hade jag besök av fina Jacqueline och Mikael, och fick massor av uppmärksamhet och jag blev lite påverkad. Passade på att dricka lite vin när de andra kollade bort. Så jag sov bort flera timmar. 

Och idag har jag pluggat hela dagen, är helt slut. Jag har antecknat och Alexandra har renskrivit. Förlåt igen för att jag försummat er! Imorgon kommer ett riktigt inlägg. Nu ska jag sova vidare. Puss och kram!
----------------
Hey friends!
I'm so sorry I disappeared, but wait til you hear what I've been doing! Yesterday pretty Jacqueline and Mikael came to visit me and I got lots of attention, and got a bit tipsy. When they looked away I sipped some wine. So I slept for hours after that.

And today I've been hardcore studying, I'm so exhausted. I've been taking notes and Alexandra put it on the computer. Sorry again for neglecting you! Tomorrow there'll be a real post. And now I'll continue sleeping. Kisses and hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback