Tolfte december!

Hej kompisar!
Imorgon är det Lucia. Då ska jag och Alexandra ha ett eget litet Lucia-tåg och förhoppningsvis kommer det upp en liten video då också. Idag har jag sovit och bara varit katt, ni vet, som man behöver vara ibland. Alexandras kille fick åka hem för att jag gjort honom för sjuk. Han är allergisk mot katter, och även om han säger att han älskar mig, så måste han ha bättre medicin innan han kan komma hit igen. Det är trist, men så får det vara.
Idag regnar det och det är kallt, så jag har mest legat under täcket och kollat på TV. Och vet ni vad, fina pappa kom hit på besök och pussade mig lite. Det var mysigt!
----------------
In English:
Hey friends!
Tomorrow is lucia! I and Alexandra are going to have our on Lucia-thingy and hopefully it'll come up a video from it too. Today I've been sleeping and just been a cat, you know, as you need to be some days. Alexandras boyfriend had to go home today because I made him sick. He's allergic to cats, and even though he says he loves me, he's got to get medication before coming here again. It sucks, but it's how it must be. 
Today it's raining and it's cold, so I've spent the day in bed and watched some TV. And you know what, my pretty dad came to visit me and kissed me. It was cosy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback