Tredje december!

Hej kompisar!
Idag har jag varit på ganska dåligt humör. Varför, undrar du? Jo, för jag får inte lov att vara ifred någonstans. Var jag än går så är den förbannade kvinnan där med sin jävla kamera. Inte ens när jag TVÄTTAR MIG får jag vara ifred. Och så kan hon inte ens prata som en riktig människa, utan måste låta som en alien och prata baby-språk. Åh, ta mig härifrån, är så trött på henne! 
---------------------
In English:
Hey friends!
Today I'm in a pretty shitty mood. Why, you may ask? Well, I'm not allowed to have any private life anywhere in here. Wherever I am, that freaking woman is there too, with her fucking camera. Not even when I'm WASHING MYSELF I'm allowed to be alone. And besides that, she can't even talk like a real human being, but has to sound like some alien and talk baby language. Oh, take me away from here, I'm so tired of her!






Kommentarer
Postat av: Tony

Det är rätt Knäckis. Visa vem som bestämmer.

2011-12-03 @ 16:36:22
URL: http://tonybjork.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Sista bilden säger allt! XD

2011-12-03 @ 17:54:57
Postat av: alexandra

Sista bilden!! Dör hahaha

2011-12-12 @ 18:31:13
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback